Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 21, 2009

Hari Ini Aku Dah Start Kayuh ...

Assalamualaikum . . .
Salam sejahtera . . .
Selamat Hari Raya Eidul Fitri . . .

Hari ini aku dah mula kayuh. Cuaca pagi ni pun baguih. Sebagai permulaan selepas Ramadhan just 30km lebih sikit jer. Kira ok lah tu. Kayuh pun 'per lan, per lan' dan sorang-sorang saja. Mungkin Sabtu ni aku 'tibai' jauh sikit InsyaAllah, persiapan untuk KPLR '09.

Pada sebelah petang aku terima kunjungan dari Mat Kedah dan isteri. Lama aku tak jumpa Mat. Kali terakhir aku jumpa Mat pada 26 Januari lepas. Seminggu sebelum beliau terbang ke Sarawak. Terima kasih kepada Mat yang sudi datang beraya di rumah aku. InsyaAllah panjang umur jumpa lagi. Menurut cerita Mat, dia 'jeles' dengan aktiviti yang padat di Semenanjung tak macam di Kucing, banyak main road dan beliau terpaksa kayuh sorang-sorang. Kesian Mat, mudah-mudahan Mat cepat dapat 'transfer' balik semenanjung, insyaAllah. Sekian, idea dah liau...mungkin pasai makan ketupat banyak kot...hahaha...

. . . Jumpa lagi . . .


Mat Kedah dan isteri, selamat datang . . .

Perut Mat nampak macam kempis sikit, mungkin sebab 'berjauhan' kot . . .

Semoga persaudaraan terus kekal abadi dan berjumpa lagi . . .











No comments:

Post a Comment