Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 26, 2009

Mountain Bike 'vs' Road Bike . . .

Date : 26th September 2009,
Route : Baling ~ Kupang ~ Kuala Pegang ~ Parit Panjang ~ Baling,
Distance : 51.12km,
Cal. Burned : 926.0 . . .

First time kayuh dengan 2 orang 'youngsters' ni . . . Afif n Fauzan. Walaupun selalu aku 'ushar' setiap kali berselisih dengan aku time aku kayuh lepas balik pejabat. Kedua-dua mereka khabarnya 'budak projek' MSN Negeri Kedah. Selalu masuk 'race' dan selalu jugak menang. Tok Guru depa pun katanya bekas pelumba negara. Tahniah kepada anda berdua kerana bijak memilih aktiviti.
Maka hari ini barulah 'bertemu jodoh'. Tapi sebelum kayuh aku awal-awal lagi dah pesan hangpa jangan laju sangat . . . Kayuh dengan 'roadie', dah tu kudrat muda pulak, adehhh macam nak tercabut lutuik dok hambat. Apa-apa pun terima kasih kepada Afif n Fauzan kerana sudi teman dan 'layan' aku pagi ini. aku pesan kat depa dua kalau hangpa tak 'training' belah petang boleh la join aku. Ser low ~ ser low . . .


Fauzan . . .

Afif . . .

Kedua-dua depa umur 17 tahun, sama umurnya dengan anak sulung aku dan memangnya kawan anak aku pun. Yang syoknya depa tak pangge aku 'Pakcik' tapi pangge Abang . . . Terperasan muda la pullok . . . hehehe . . .



Sebelum 'blah' kami minum di Petronas Parit Panjang . . .



. . . S E K I A N . . .

2 comments:

  1. Razif...pandai depa ambik hati hang no..panggil abg...buleh slim ooo..kalau dok kayuh dgn depa tu..

    ReplyDelete
  2. Ari ~ Jenoh ligan depa tu hehehe macam plesit ...

    ReplyDelete