Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 16, 2009

Kayuhan Baling > Binjul > Baling.

Date: 16th January 2009.

La ni waktu subuh lambat, time ni baru pukoi 7.10 a.m, masih gelap lagi. Kebetulan pagi ini bini aku nak pi Alo Star, kursus. Jadi sambe dok teman dia tunggu kawan dia nak mai ambek, aku suruh dia tangkap gambar ni...upah tunggu...

Dah cerah pun, depa dua orang ni buat taik kat aku pagi ni, he...he...hee. Janji jenneh beto...puaih aku tunggu, 7.45 baru depa sampai...


Time ni tengah panjat bukit MARDEC Kuala Pegang, boleh tahan jugak...

Aku dok kat belakang ambek gambar depa 2 orang...

Ehemmm... tarik nafaassss, kontrol jiwaa...

Sampai di Binjul kami sarapan kat kedai Lan Kepala Simpang, yang di sebelah Wan tu ialah kawan pejabat aku yang baik hati bagi kami semelih tengkok dia pagi ni...terima kasih Abang Haris...

Tak perasan pulak aku yang ada 'si kecil' dok mengendap time aku ambek pic ni... dia tegur aku tanya "nak pi mana pakcik...?"

Wan memang suka buat aksi ngeri...'wekang'...

Hari ni kayohan Rahim hancoo bancoo, tiga bulan dah dia tak kayuh ngan kami pas tu hari ni kami pekena dia 50 km lebih, meleleh jugak dia...tengok lah tu...

Kami puas dan enjoy dengan mileage kami hari ini, boleh tahan jugak noo...

No comments:

Post a Comment