Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 29, 2009

'Janda' Aku Sudah Berhias...

Masa makan tengahari kemarin, Abang Megat ada bagitau kat aku "la ni 'janda' hang dah lawa". Terkezut juga aku ingat kot 'janda' mana, rupa-rupanya Matts Sub 40 aku yang aku jual baru-baru ni. Aku tanya Abang Megat, " 'dia' dok mana la ni..?". Abang Megat kata "kalau nak tengok hang pi kedai Bang Din di Kulim"...Tanpa berlengahkan masa, on the way balik aku lencong masuk kedai Bang Din...Fullamaak..!!! meleleh ayak liuq aku tengok dia...habih semua part di'londeh'kan oleh Hj. Kamal (pemilik baru) kecuali 'seat post' dan 'frame' saja yang tinggai. Taraf dia sudah jadi macam 'anak dara'. Aku jadi macam nak 'gila'... jeles betui...he he he...Lantas aku mintak kebenaran pada Bang Din untuk ambik beberapa keping gambar 'janda' aku nih...untuk kenangan...kepada Tuan Hj Kamal...jangan maree la bang aji noo...lepas nie tak dak chan nak tengok dah...he he he...

Bang Din...toke kedai...senyum sokmo...

Handle...

Brake and shifter...

Crank set...

Tayar...merelit relap...

Fork...

Pandangan hadapan...


Tu dia...

No comments:

Post a Comment