Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 21, 2009

Kayuhan Rakan Cop - IPD Perak Tengah, Seri Iskandar Manjung Perak...21/03/2009...

Pagi hari Jumaat aku kayuh dengan Din-Calbaru'p. Petang dalam pukul 3.30 aku cabut pi Manjung, sampai sana dekat-dekat 7.00 tidok rumah adik aku. Tidok awai aku malam tu, stanby untuk bangun awal sebab aku tak tau lokasi di IPD Seri Iskandar. Ambik petua sikit dari adik aku, pukul 5.45 aku keluar rumah. Hujan...bawak pelan-pelan. Pas tu puas jugak cari masjid, pukul 6.40 baru jumpa, gelabah jugak aku... Kemudian nasib baik ada Abang Megat, dia bagi petua lain dan aku sampai IPD Seri Iskandar kurang lebih jam 7.20...


IPD Baru...

Pakat berebut nak balaih baju free...he he he...

Jumpa Khalid, baru dua tiga hari selesai pusing Malaysia...bulan Mei dia dan Aswad nak keliling dunia pulak...syabas bro...


Inilah dia insan yang 'tangkap' MERIDA aku tempohari...Haji Kamal...

Bersiap sedia...

Huiii..., sampai ragaih bumbung ka..?

Lupa nama la adik nih...

Senyum dik oii senyum...

Mula-mula ingat Tuan Anua OCPD Kroh, rupa-rupanya saudara Jamal toke Kedai Beskal Taman Kempas, Kulim...

Tangkap apa tu bang Zamry...?

Imran and Kak Long Tasya pun ada ...

Barisan rider 'cilik'

Sebelum kayuh ada senamrobik dulu, perangat badan...


Ceeewah...pak cik nih...

Mr & Mrs Megat...mai jauh nih...

Ada peluang kalu, jangan kasi lepas...

Manjung Cycle Team...Junior...

Taklimat sebelum kayuhan...


Cameraman bertugas...

Team Giant...

Pasangan dari Seberang Prai...

Flag off...



Pakcik Md. Nor...56 tahun...steady ja dia...

Check point 1, ambik pisang dan ayaq...

Rehat...ambik angin...

Sessi fotografi...

Mr & Mrs Pun...

Letih terkangkang...baru 23 km...

Perbincangan...


Jom sambung kayuh...


Aksi ngeri dari cameraman...



Penganjur kata 45 km ajer...tiba-tiba sudah jadi 61 km...kayuh tetap kayuh...

No comments:

Post a Comment