Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 14, 2009

Kayuh Dengan 'Rakan Sekampung'...

Hari ini aku ada tetamu dari Seberang Jaya, saudara Megat dan Zamri. Dua-dua depa aku kenal masa di KHT Jamboree tempohari. Sembang pi sembang mai, rupanya Megat orang kampung aku. Bukan takat tu saja, habih semua keluarga dia aku kenai. Dua hari lepas Megat call kata dia nak balik kampung dan ajak aku kayuh dengan dia. Ingat kot hari ni Megat mai sorang...rupanya habih satu family dia angkut. Zamri pun bawak anakanda dia jugak...Aku pun apa lagi Gunung Inas la he he he...

Megat sedang 'setting' beskal Puan Megat...he he he...

Aksi regangan, bro Zamri dan anakandanya...

Beraksi kenangan depan Masjid Ridzwaniah, Pekan Baling...
( L > R: Imran, Aku, Haziq, Zamri, Megat, Puan Megat & Kak Long Tasya...)

Jom aku pi dulu...Imran...



Tuan Fadzil macam tau-tau kami nak naik Gunung Inas...

Sessi 'berkenalan'...

Apa yang lucu tu Kak Long..? Natasya...

Pasangan bahagia...Wendy & SM Razali...

Bro Zamri...

and his son...Haziq...

Megat, action during climbing Inas...

Pulun kak pulun...

Si 'cilik' Imran...baru derjah tiga...

Kak Long Tasya...boleh tahan jugak dia kayuh...

Di pertengahan Gunung Inas...

Kita minum dulu...

Megat kata "orang besaq dok belakang, sat gi lindung orang lain semua tak nampak..." he he he...

Sedikit laluan 'offroad'...


Imran sedang tunjuk teknik downhill...

'Tok penghulu' Kroh... Tuan Fadzil...

Merentasi kawasan bergunung-ganang...

Jom balik...

Habiiih bumbung keta aku...

Lain masa kita jumpa lagi...


No comments:

Post a Comment