Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 25, 2009

Bersama RamlySP & Co...

Hari ini kalau ikut rezeki aku memang dapat ride ngan Abang RamlySP ke Gunung Inas. Malangnya keadaan cuaca di Baling yang tiba2 hujan menyebabkan hasrat aku tu tertangguh Hujan dah mula turun dari semalam, lebih kurang 5.30 a.m time aku bangun subuh hujan masih renyai2. Aku inform pada Abang Ramly tapi dia kata Alhamdulillah depa nak on jugak, Sg. petani > Kuala Ketil tak hujan. Masa depa sampai kat Tawar Abang Ramly halo aku supaya jangan naik Gunung Inas lagi sebab cuaca tak mengizinkan. Semalam aku mesej kat Abang Ramly yang aku nak ride ke Gunung Inas awal sikit dan jumpa depa di puncak, bukan apa takut tertinggal jauh...Time balik tak pa la downhill, boleh ride sama-sama...he...he...he...Turut serta bersama Abang Ramly ialah Abang Yusof, Abang Wan Shahidan dan Wan German (aku pun dah tau dah pasai pa nama Wan ada German kat belakang he...he...he...). Depa sampai dalam keadaan basah kuyup sejuk gedi. pas tu biasalah aku sebagai tuan rumah aku jamu lah Abang Ramly dan rakan2. Kepada Abang Ramly dan rakan2 terima kasih dan maaf lah apa yang terkurang tu ye dan jangan menyesal nak mai lagi noo...

Wan Shahidan (belakang), Abang Ramly, Abang Yusof & Wan German (terlindung). Time ni baru sampai, depa basah lencun...

Bini aku tanya "depa dua ni dua beradik ke bang...?"


Sedang menjamah sarapan...

Bang Li kata " hari ni kita pecah rekod, tak sampai 2 jam kita dah sampai Baling..."

Abang Fadzil (baju biru) jiran aku pun join sekali...

Sedap ke Bang Wan...? Kalau hangpa nak tau Abang Wan Shahidan ni besa buat solo ride dari Kota Bharu ke Gerik, fuii tabik lah...

Wan German, dadanya yang seksi...we weeet...!!!

Abang Ramly, senyum sokmo dih...

Abang Chop ni nampak macam umur 38...

Acara 'wajib', sesi bergambar...


Size 'S' dan Size XXXL...he...he...he...



Anak aku pun nak ucap selamat jalan jugak...

On your mark...

Final check...

Jumpa lagi...


Mereka sudah pergi...hu..hu...hu...hu...

Namun begitu aku tetap dok tunggu MAT KEDAH pulak, dia pun ada hajat nak panjat Gunung Inas jugak, sila Mat oi sila, jom kita panjat sama2...

No comments:

Post a Comment