Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 26, 2012

Khalib Menuju Banjaran . .

Sebelum nak cerita bab Khalib tour ke Banjaran aku nak cerita dulu pasai 'touring bag' hat di atas tu. Nak jadi cerita beg tu pun Khalib yang tolong belikan dari sebelum dia pi keliling dunia hari tu sampai la dia dah balik Malaysia balik beg tu dok berabuk tang tu la hahaha . . Tiap kali jumpa, Khalib mesti tanya, "bila nak pasang bang ? Mai saya nak tolong pasang". Hehehe sabag . . sabag. Sampai masa insyaAllah beg tu nanti pi berjalan jauh. Beg ni pun pernah dok 'mastautin' setahun lebih di kedai Abang Jarrmiel Kulim. Nasib baik Abang Jarrmiel tak kutip sewa. Kalau tidak jennoh aku.

Kelmarin Khalib dan seorang sahabat beliau dari Titi Serong Yan, saudara Abdul Shukor singgah di rumah aku sebelum melanjutkan perjalanan depa ke Banjaran Titiwangsa. Khalib habag Bang Shukor yang dok ketagih nak pi touring ni, jadi dia temankan la demi melampiaskan nafsu Bang Shukor. Khalib sempat cerita dan tunjuk gambag-gambag dia masa pi touring donnia dulu. Meleleh ayaq liuq tengok.
2 minggu sebelum projek ni Khalib ada pelawa sama aku, "jom la bang join, barang semua bagi saya bawak, Abang kayuh saja". Pedih tuu . .


Bang Shukor kata, tahun lepas dia pi kayuh di Indonesia bukit lagi teruk hehe. Gunung Inas kira biasa la.

Lib kata, kalau touring kita tak payah kalut-kalut, bukan nak race . . betui tu Lib . .

Pesawat yang penuh dengan barangan . . buatan Italy, hand made . .

Lib habag kulit kuda, made in USA, 30 dollar . .


Tiba-tiba saja muncul anak Bos Fadel . . Farhoud . .


Distances . . termasuk yang masa keliling dunia dulu . .

Sampai tang ni saja la 'tanggungjawab aku haha, lepaih tu hampa pandai-pandai la no hehe . .

Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan perjalanan oleh Allah.
Selamat berkayuh Lib dan Bang Shukor, jumpa lagi.

2 comments:

  1. wahhh, seronoknya dapat berpeluang berkayuh dengan bro Khalib geng BMD2 tu !

    ReplyDelete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete