Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 26, 2010

Perwaja Steel . .

Perwaja Steel Sdn. Berhad,
Gurun . . . Sabtu, 26hb. Mac, 2010 . . .

Bertempat di dataran Koperasi Perwaja Gurun seramai lebih kurang 22 riders dari Baling Biker's, PerwajaMTB Club dan Rakap Cycle Team telah memulakan dan menyempurnakan kayuhan 'offroad' yang berbukit meleret-leret sejauh lebih kurang 33.44 km di sekitar laluan Permai Pura, Ladang Sungai Puntar dan Bukit 'Batu' Havard. 'Hidangan' lazat ini telah di'saji'kan oleh pihak tuan rumah yang diketuai oleh Tuan Presiden PerwajaMTB sendiri iaitu saudara Zailani Zain @ Zz . . .

Setelah beberapa kali sebelum ini, pelawaan pihak Perwaja sering kali terpaksa ditolak atas comitmen yang tak dapat dielakkan maka pada hari ini tercapai jugaklah hajat untu beroffroad di jajahan Perwaja. Allhamdulillah, semua berjalan dan berkesudahan dengan lancar, seronok berjumpa dengan tuan-tuan semua, terima kasih dan jumpa lagi . . . InsyaAllah . . .

Peserta dari Baling . . . Cikgu Sham, Apit P. O, Nizam, Cikgu Fizan dan Yus . . .

3 orang kuat Perwaja . . . Saudara Zailani, Abang Halim . . . terima kasih kerana 'pandu' saya dari awal sampai habis . . . dan saudara Shah yang bertugas sebagai jurugambar . . . terima kasih semua . . .

Aksi yang paling menarik pada hari ini, 'light stretching' dari Nizam . . . kata Abang Megat aksi ala-ala Betong . . . hahahaha . . .

Aksi di awal pertemuan pagii . . .

Aksi di awal kayuhan bermula . . .

Aksi-aksi di pertengahan kayuhan . . .



Detik-detik akhir kayuhan . . .
di kawasan Ladang Havard . . .

'Cabutan bertuah' . . . tajaan Tok Megat . . . keterangan lanjut sila hubungi beliau . . .


NOTA:

Panduan dan pesanan sebelum beroffroad bagi biginner rider . . . jangan 'usik mengusik' pada sebelah malam sebelum kayuhan . . . huhuhu . . .





No comments:

Post a Comment