Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 25, 2009

Kayuh Lepas Gian Lagi . . .

Tarikh kejadian ~ 25 Nov. 2009 . . .
'Venue' ~ Gunung Inas . . .
Riders ~ Aku, Bos Fadhil, Ferhoud & Solihin@ kenalan baru . . .

Taya Golek ~ 5.30 petang . . .

Salam . . . Selepas balik dari 'Classic Ride' minggu lepas aktiviti kayuhan aku dalam 2 minggu ni agak terbatas disebabkan oleh cuaca yang tak mengizinkan pada sebelah petang. Nak jadi cerita hari ini Alhamdulillah, cuaca amat bagus sekali. Kebetulan pula ada kenalan baru yang balik bercuti dan beliau join aku kayuh pada petang ini. Lokasi kayuhan . . ? ? Macam biasa, Gunung Inas . . .

Ini dia . . . saudara Solihin, asal Pengkalan Hulu tapi kerja kat Balik Pulau. Balik bercuti dah 4 hari tapi tak leh kayuh sebab faktor cuaca. aku kenal dia dua tiga bulan lepas selepas terserempak masa dia sorang-sorang dok injut Gunung Inas tengah panas terik. Petang tadi dia on the way balik ke Penang terus sms kat aku ajak kayuh sekali . . .

Gaya nak keluar rumah Tuan Fadhil call bagi tau dia pun nak turun ke Baling. Kami kayuh berempat panjat Gunung Inas bersama anak beliau, Ferhoud . . . Sampai puncak Gunung Inas macam biasa, kami dipaksa minum oleh Tuan Fadhil . . . Terima kasih Tuan . . .


Tak payah nak diperkenalkan . . . Yus (kiri) dan Ferhoud . . .

Tuan Fadhil & Solihin . . .

Solihin dan senyuman mautnya . . . anak muda ni 'still available' . . .
bujang trang tang tang . . .


. . . J U M P A L A G I . . .




No comments:

Post a Comment