Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 27, 2009

Offroad Di Laguna Merbok . . .

Tarikh: 25 Disember, 2009 . . .
Lokasi: Di suatu tempat di sekitar Merbok . . .
Distance: 31.7 km . . .
Penyertaan: Asnizam, Din, Che Razi, Apit PO n Md. Noq Laguna (Sg. Petani) . . . Ahmat Nazit, Aku, Yus KrohMTB n Yusri Kayuh Beb . . .


Trek baru yang mengancam jugak. Selepas 'diracun' oleh Md. Noq Laguna dalam 'chat box' Haji Ramly, aku tanpa membuang masa terus saja halo Nizam untuk keterangan lanjut kerana dia adalah antara AJK yang membongkar laluan baru ini. Selepas kata sepakat tercapai maka pada hari Jumaat kelmarin aku dan 3 teman dari Baling menyertai 5 orang sohabah di Sg. Petani untuk cubaan pertama di kawasan ini. Trail yang 'rangup' dan menurut Nizam dan Md. Noq mereka akan mengusahakan supaya ianya akan lebih panjang di masa akan datang . . . insyaAllah . . . mudah-mudahan usaha mereka beroleh kejayaan dan kita kawan-kawan akan dapat merasakan 'keseronokan'nya . . . Apa-apa pun kepada semua yang hadir diucapkan terima kasih daun keladi kerana sudi melayan kami dari Baling . . . jumpa lagi . . .


L~R: Bro Din, Che Razi, Nizam Razif Baling, Md. Noq Laguna, Yus Kayuh Beb, Jet n Yus KrohMTB . . . tiada dalam gambar Apit PO . . . Gambar bawah Apit PO paling kiri . . .

















Md. Noq Laguna . . . terima kasih kerana sponsor minuman . . .







Titi Semeling . . . khabarnya adalah 'zon kelajuan' RamlySP, Lan Mobil, Cg. Din n Pak Yusof . . .

Terima kasih pada Yus Kayuh Beb . . . Giant aku yang menumpang kasih pada 'hanger' kereta dia . . .


. . . Sekian . . .





No comments:

Post a Comment