Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 1, 2010

Sehari Bersama RCT . . .


Tarikh Kejadian: Pagi 30hb Jan. 2010 . . .
Penyertaan: Termasuk dengan aku 14 rider's . . .
Distance: Pi balik jarak aku 53.69 . . .

Salam . . .

Hari ini sambut Geng RCT nak pi Betong. Dua hari sebelum tu Fuad Iguano dah maklom kat aku dia dan 12 RCT yang lain nak lintaih pekan Baling. Nak lintaih Baling kena lalu depan rumah aku. Nasib baik hang habag Fuad ooiii kalau dak alamat aku tahan 'perambat' hangpa balik . . . hahaha . . . Mana buleh masuk Baling tak habag kat tuan tanah . . . Kepada semua Team RCT selamat datang dan anda semua silalah datang lagi. Banyak lagi ahli RCT yang tak kelihatan . . . Bang Sokri takdak, Lan pun takdak, Bad pun takdak, hat mai dukung anak saja pun ada mana aci . . . hehehe . . .

Tahan RCT di simpang Batu 7 Binjul, kurang lebih 27 km dari Baling. Lepas tu injut ikut highway dalam cuaca panas lit lit . . .


Time ni di perkarangan rumah aku. Ini Fuad . . . chewah chewah nampak kamera dan dan Fuad cover perut dia . . .

Belah kanan Mamak Nasir, belah kiri aku lupo namo . . . habag mai sat . . .


Tok Di . . .

Maccha anney . . .

Anak Siong pun mai sambut RCT . .


Semua ahlul RCT keluar dari rumah aku menuju Gunung Inas lebih kurang jam 11.00, masa tu cuaca mak datok kalau nak tau tanya depa ni . . . hehehe . . . habis mandi manda lebih kurang jam 12.00 lebih aku nak pi ambik anak aku 'outing' masih sempat melihat gelagat ahlul RCT yang pertama kali panjat Gunung Inas . . .

Wan Ter . . .

Am . . .


Hehehe . . . siapa lah agaknya tu haaa . . .

Kalau nak tau tanya Abang Rani . . .



Semoga jumpa anda semua lagi, lagi gambar bersama RCT sila klik sini . . .

No comments:

Post a Comment