Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 21, 2009

Kayuh OffRoad Dengan Abang RamlySP...

Dah beberapa kali aku dok tolak pelawaan Abang Ramly, last last minute semalam aku 'on' kat Bang Ly untuk kayuh 'short offroad' di Sungai Petani, kalau tak silap Bang Ly habag kat aku kawasan tu di Ladang Sawit Petani Para, tu pun sebab Kroh MTB tak dapat join kayuh pi Weng Dalam hari ini. Kayuh hari ini memang aku terasa nikmatnya, cukup mencabar bagi 'beginner' MTB macam aku nih. Betoi-betoi menduga endurance dan mental, inilah offroad yang pertama yang aku rasa amat mencabar sepanjang baru tak sampai satu tahun aku dok kayuh beskal. Baru permulaan, insyaAllah aku akan teruskan...Kepada Abang Ramly, Abang Roslan Mobil, Abang Chop Skot dan Abang Said TRJ saya ucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga di atas tunjuk ajar dan nasihat serta segala2nya pada hari ini dan jangan menyesal nak ajak mai kayuh di Sungai Petani lagi...Untuk aksi kayuh hari ini aku tak banyak tangkap gambar kerana dok focus kayuh, kalau tidak alamat kena tinggai jauh la...Kena tinggai jauh mana pun Bang Ly sentiasa dok cover aku, terima kasih Bang Ly, ha ha ha...Distance tak lah berapa jauh sangat tapi downhill dan climbing pergghhhh, kaw kaw looo...ha ha ha...


Pintu Masuk...

Tak perasan pulak berapa orang riders hari ini

Sessi taklimat oleh Abang Chop Skot...

Gambar ni blur sikit, blur pun blur lah...hang pa tengok pi lah kira apa...ha ha ha...

Di awal kayuhan, malang menimpa Ricky Martin yang terjatuh sewaktu membelok, dia tak dan buka klip kasut...

Namun begitu tiada kecederaan serius...

Bang Said dan Pak Mael...

'Taiko' Ramly, jangan menyesal no Bang Ly kayuh dengan saya...terima kasih...

Aku dengan Pak Mael...

Hospital Sungai Petani...

Gunung Jerai...nun jauh di mata tapi dekat di hati nak pi kayuh sana...

Bang Ly kata jom, depan tu bukit yang pengabih...

Time keluar balik...


Di bawah ni adalah sessi gurau senda dan usik mengusik jiwa...

L to R: Abang Lan, Bang Chop, Bang Ly, Aku dan Bang Said TRJ...

Pak Man 'The Dragon' Uncle, 63 years of age...tapi still strong...

Md. Noq Laguna, mangkit lambat tak dan join kami...

Your bike too sexy...moto Md. Noq, kalau aku naik gerenti lingkup ha ha ha...


LonTruth (black) and Jamil (red) first time jumpa tapi mesra...

Yang baju putih tu Cg. Din, bro sebelah tu aku lupa la pullokp...

Time bersurai, Bang Chop ajak aku pi rumah dia tapi aku kata lain kali lah bang terima kasih, Bang Ly pulak buangkan masa dia teman aku kat Makbul Restoran sementara bini aku mai ambik...WASSALAM...dan jumpa lagi semua...

No comments:

Post a Comment