Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 22, 2009

Jumpa Rider 'Omputih'...

Saja la nak bagi tau, la ni kalau terjumpa sapa-sapa pun kayuh beskal aku akan 'kelui' suruh berenti...sembang-sembang sat lepas tu tak pa, hang pa nak pi mana pun hang pa pi lah...aku jadi ramah tak tentu punca...he he he...contohnya macam apa yang berlaku petang kemarin time aku balik dari Kayuhan Rakan Cop di Seri Iskandar, bila sampai lebih kurang dalam 4 km ke Kroh aku terserempak 'couple' dari Kanada, kemudian pagi tadi time aku nak keluar pi minum terjumpa pulak jejaka dari England...aku chat sat dengan depa pas tu ucap selamat jalan dan jumpa lagi...sebagai tuan rumah kita kena lah tunjuk sikap baik rakyat Malaysia pada orang luar, betul tak..? Betul..betul..betul...he he he...

Couple dari Canada...lupa nak tanya nama...dan sembang sat, pas tu aku chau...jumpa depa time aku balik dari Seri Iskandar...

Sam...from England...peminat Liverpool...

Sam nak pi Sungai Petani...bye bye Sam...



No comments:

Post a Comment