Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 9, 2009

Kayuh Pusing Penang...

'Projek' hari ini adalah anjuran Odd...aku kat sini...aku hanya tumpang ajer. Kebetulan aku ada urusan keluarga di rumah nenda aku kat Jelutong, tapi memang dah lama dok teringin nak try pusing Penang, cuma kesempatannya ajer yang tak ada. Selepas terbaca iklan yang Odd pamerkan dalam chat box dia, aku terus roger dekat Odd...lagi pulak aku first time jumpa ngan Odd & Friend's..MERIAH...maka bertambah lah kawan kawan aku...Route hari ini memang best...tapi terpaksa mengharungi keadaan trafic yang sibuk...keadaan inilah yang paling aku tak suka. Celah-celah tu pulak ada kemalangan ngeri yang berlaku semasa climbing dari arah jalan baru ke Balik Pulau, seram giler tengok keadaan kereta yang remuk...untung nasib pemandunya tak taulah lagu mana...Cuaca hari ini pun best jugak, hujan renyai-renyai dan redup...fuhhh lega...Jarak hari ini pun boleh tahan...74.24 km...diharungi dalam tempoh 4 jam 20 minit masa kayuhan...Alhamdulillah...semuanya selamat...kepada semua rakan-rakan yang terlibat dalam kayuhan hari ini diucapkan terima kasih dan harap diampun mana yang tersalah dan silap...semoga berjumpa lagi...insyaAllah...

Dari Kiri ~ Jat dan Odd...semasa sampai di Shell Jelutong...

Ini lah dia Tok Pawang...rupa-rupanya orang Baling...jaga hang, kalau balik hang tak call aku...aku luku pala...hahaha...

Sessi tunggu menunggu...

Tengah climbing jalan baru Balik Pulau...perghhh...

Antara mereka-mereka yang ganas...

Kemalangan ngeri...kecut teloq aku...

Dah sampai puncak...

Di atas puncak nan permai...bersama Jat, Odd n Chun...

Nahhaih...berapa bungkuih langsung hang nak balon Pawang..?

Posing ramai-ramai...

Climbing di antara Balik Pulau ke Telok Bahang...

Anak kelahiran Baling...Yus...

Yang sebelah aku ni Saiful Giant, dia ringan sikit jer dari aku...hehehe...

Gambar ni Odd ambek...

Hat ni pulak, aku yang ambik...

Jatt Sg. Petani mari...


Pemandangan indah Telok Bahang Dam...

Azwa...

Taman Rama-rama...

Time ni semua dah kenyang...

Tok Misai n Mat Apit...

Berentap sewaktu melalui Batu Feringghi...didahului oleh bro Jai...

Azwa, kanan...dengan aksi ngerinya...

Yang depan tu Manaf M16...baju kuning...

Tok Misai @ Bro Kamil...

Mat Apit n Jat Gerek Gunung...

Odd n Chun...

Laporan lengkap dan menyeluruh sila klik Odd ~ Aku kat sini laaa...!!!

~ JUMPA LAGI SEMUA ~

















1 comment:

  1. ..best laaa..orang ada tok nek kat jelutong..bukit belah balik pulau tu yang best tuuuuu..TOKI naik keta besa laa..naik gerek tak kesempatan lagi pun..yang penah kat sana pun masuk utan masa penang jamboree kerabat bukit bendera dulu ja..yang tak best nya tu pasai kelam kabut trafik ja lah kot nooo...

    ReplyDelete