Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 13, 2009

I'm Ready For KPLR 2009 . . .

Assalamualaikum . . .

Sepanjang beberapa minggu ini tidak ada sebarang 'kayuhan berat' yang aku buat. Blog pun dah berapa minggu tak 'update', sehinggakan mendapat teguran dari beberapa orang teman malah ada yang mengatakan aku "dok simpan lemak kot . . ?" Buleh jadi jugak,..he..he..he.. Apa pun kayuh tetap kayuh, tapi ringan-ringan saja. Pagi 20km, petang habis kerja aku injut lagi 20km, kalau 'angin' baguih aku kerabat Gunung Inas, training untuk climbing Wang Kelian, itu saja. Mudah-mudahan dapat membantu sewaktu KPLR nanti, insyaAllah. . .

Posting kali ini pun bukan nak cerita apa, sekadar nak bagitau inilah bukti yang aku bersungguh-sungguh untuk turut serta di KPLR '09. Pas Sempadan @ Border Pas, baru pi buat tengahari tadi. Siap dalam beberapa saat saja. Tahniah kepada Imigration Bukit Berapit, Pengkalan Hulu. Border Pas yang pertama untuk aku. Belum pernah buat, sebelum ni pun dok masuk Betong secara 'free' saja. Lepas ni mungkin buleh kayuh masok Betong secara solo dan senyap-senyap pi pekena 'nasik sea food' . . . he..he..he. . .

Sekian, jumpa di KPLR ..17 & 18 Oktober 2009..




2 comments: