Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 19, 2009

KPLR 2009 ~ Ragam Hari Pertama . . .

Hari pertama KPLR, jarak kayuhan 148.84 km. Hari ini dalam sejarah, jarak yang paling jauh pernah aku buat sepanjang setahun jagung berkecimpung dalam dunia MTB. Cukup perit tapi tetap seronok walaupun kedua belah tapak tangan kebas sampai ke hari ini. Misi aku pada hari pertama berjaya disudahkan dengan jayanya tanpa sebarang situasi buruk yang berlaku, syukur pada Allah. Beberapa kali jugak 'tertipu' dengan jarak papan tanda yang dipamerkan sepanjang 30 km terakhir ke Hat Yai. Rasa macam kayuh tak mau nak sampai-sampai. Apa pun kayuh tetap kayuh jugak. Berenti merata, asal berenti saja minum, minum dan minum. Pada km yang ke 97 baru aku dapat 'tangkap' tiga sahabat RCT, Fuad Iguano, Rani Merida dan Pak Ya, tu pun masa tu depa dok tengah 'melantak' sup perut hehehe ( maaf pada Pak Ya kerana terpaksa meninggal kan anda di 20 km terakhir ) seterusnya kami bertiga tiba di Hotel Florida dalam lingkungan 5.30 petang . . .



Lt, ASP Padel & Saiful Manjung . . .

Pesanan penaja . . .

Iguano
. . . beriya-iya janji nak kayuh ngan aku tapi hampeh hehehe . . .

Haji Zul MCT & anakandanya Syami . . .

Long Mie . . .

From Taiping With Love . . .

Wendy & Anak Siong . . .




Pendakian Wang Kelian . . .

Penolakan di Wang Kelian . . .

Gerek Tua Hatinya Muda . . . G2A . . .

Downhill Wang Kelian . . .


Amro Balik Pulau . . .

Bang Ly, To'ki, Din Discovery, Apit & Odd . . .

Dua orang penyamun's . . . Wan German & Dik Man . . .

Dua orang roadie dari Penang. . . maaf, terlupa nama. . .


Dahaga betul tu . . . terima kasih pada tuan-tuan semua . . . sewaktu di sini aku di'derma'kan pisang . . .

Kenyang peghut, kenyih sampai telinga . . .



Fuuhhhh . . . legaaaa . . .

Bandar Hat Yai . . .

Nampak dak tu, mana boleh tahan dia dok melentok liok . . . tepi aku 'perangat' . . .


Tok Wan . . .

Time wak naik gerek dalam bilik aku nampak iklan ni dalam lif . . .


Bad RCT, Zaidi PFK & Tok Wan dok tunggu bagasi . . .


Nasrul @ Lontruth . . . & Adi . . .

Ketibaan ComelFz disambut meriah oleh Nasrul secara lintas langsung . . .

Zol Marvelous . . .

Pon Alia . . . wakil tunggal HawkMTB . . .


Besok ~ Last Update . . . Ragam Hari Ke - 2 . . .




No comments:

Post a Comment