Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 19, 2009

Yang Menarik Di KPLR . . .

Sudah menjadi kebiasaan, bila ada saja sesuatu 'event' mesti ada beberapa fenomena-fenomena yang menarik perhatian aku. Begitu juga dengan KPLR yang tak ketinggalan meninggalkan kenangan. Bukan apa, sekadar untuk berkongsi keseronokan . . .

Penampilan istimewa dari saudara Khalib Iron Man . . . siap dengan bawak anak kecik beliau kat belakang . . . tahniah bro . . .

Tu dia . . . siapakah yang misai melentin pakai baju putih tu . . ? Bang Said TRJ, walaupun tak kayuh tapi beliau sanggup datang dari jauh (Sungai Petani) untuk bagi semangat pada kawan-kawan, HHHIIIIDUUUUP Bang Said . . .

Yang ni lagi best. Inilah yang dikatakan keseronokan. Macam-macam kelaku dapat dilihat. Diminta pegawai penyiasat KPLR buat siasatan menyeluruh mengapa perkara ini boleh berlaku
. . . hahaha . . .

Yang paling best Adik Syami dari Manjung Team, kecil-kecil cili padi, baru 11 tahun beliau antara riders 'underaged' yang join KPLR, beliau sampai penamat 30 minit lewat selepas aku. Bravo Adik Syami. Lepas ni Adik Syami kena ambik Lesen DG Tower dan Lesen E Gunung Jerai pulak . . . ( Untuk keterangan lanjut sila klik tulisan berwarna merah dan hijau . . . )

Haji Zul Manjung . . . masa panjat Bukit Wang Kelian aku tengok dia dua tiga kali naik turun naik turun untuk support anakandanya hinggakan ada riders yang 'bersungut' . . . "kuat sangat ka dia ni . . ?" Hehehe, dalam hati aku jawab "memang betul pun dia kuat" . . . syabas Haji Zul . . .


Sekian Dulu . . . Next Update Peristiwa 'Malang' Di KPLR . . .



Tirai KPLR 2009 telah dilabuhi,
Pahit manis, suka duka dan jerih payah segar di sanubari.
Dengan harapan jangan dikesali.
Panjang umur ada rezeki kita jumpa lagi.




5 comments:

  1. ..TAHNIAH RAZIP!!!!MEMANG HANG TAK TAU LETIH LAAA...RUGI KALU CIK KIAH HANG TAK BAGI IKUT PI KPLR NI..SYABASSS DAN TAHNIAH BANYAK-BANYAK JUGAK PADA CIK KIAH HANG YANG VERY VERY UNDERSTANDING...

    FROM TOKI MANJUNG & FAMILY & EXCO2 KPLR

    ReplyDelete
  2. TOKI TENGAH UPLOAD SEMUA GAMBAG2YANG TOKI SNAP SEMALAM KEDALAM SLIDE!!!!SAPA NAK COPY COPY LAAA...NAK CERITA PUN TAK LARAT DAH..HEHEHEHE..

    ReplyDelete
  3. 578 pictures of KPLR2009 http://zakimanjung.blogspot.com/search/label/KPLR2009%20BY%20TOKI%20Manjung

    ReplyDelete