Twitter


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 25, 2009

Baling International Duathlon 2009 ... Day 1 ...

Date : 26 July 2009, Sunday
Time : 8.00 am
Venue : Dewan Tun Abdul Razak, Pekan Baling, Kedah

Prizes: RM20 000 to be won.

Entry Fee Participants:

Individual (20 years & above) 50.00
Junior Boys & Girls (19 years & below) FREE

Note:

  1. Entry fees include event t-shirt and lunch.
  2. Finishing medals and certificates will be awarded to the finishers only.
  3. Entry fees shall be collected on registration day, 25 July 2009. No online payment is required.

Distance:

  1. Junior Run 3km - Bike 18km - Run 3km ...
  2. Open Run 6km - Bike 36km - Run 6km ...

Aku tak join pun event ni. Dah secara kebetulan diadakan di Baling, terpaksalah aku 'menyibuk'. Itu pun disebabkan event duathlon ni ada acara berbasikal. Kalau tidak jangan harap jugak. Secara kebetulan ada jugak rakan-rakan yang berkebolehan yang menyertai acara ini, iaitu Ismael Telok Intan dan Tok Wan TRM. Mudah-mudahan kedua-dua rakan kita ini beroleh kejayaan yang memuaskan hati mereka. Sama-samalah kita tunggu acara ini pada hari esok. Berita lanjut akan menyusul ...

Ismael Telok Intan, peserta paling awal tiba, aku jemput dia ke rumah aku dan 'suntik' Mael dengan deroyan dan cucoq cempedak untuk bagi lebih tenaga pada dia besok ... hehehe ...

Aku tolong daftar dan ambil 'goodies' untuk Tok Wan ...

Sejurus melangkah keluar dari tempat pendaftaran, terserempak dengan para peserta yang baru tiba ...


Kesibukan yang berlaku di meja pendaftaran ... aku tak jadi balik ...

Sempat juga aku rakam beberapa aksi 'setting' para peserta yang hadir ...

Aksi 'ghairah' jurugambar bertugas ...

Bro ni from K.L ...

Peserta antarabangsa ...

Beberapa spesis basikal yang menarik perhatian aku ...

Menurut tuan ampunya basikal ni, rega nya 20 riban ... meleleh ayaq liuq ...



Peserta yang paling akhir tiba ... cuba teka siapa ... ??


... S E K I A N ...

No comments:

Post a Comment